Thursday, August 17, 2006

Een POSTJE van ons Axelle

het is hier heel leuk iedereen moet echt is komen zo leuk het hier is.
ik heb al vriendinnetjes: maia en chloe.
het zijn er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke.
dat vind ik leuk heel leuk.
maar ik ken ook al jongens dat zijn ook leuke.
ik mis iedereeen heel hard, zo hard dat ik soms ween omdat ik oma en opa mis en iedereen mis.
maar nu ben ik weer blij als iedereen mijn berichtje leest...
van axelle voor iedereen dat onze vrienden zijn

3 comments:

kastelke said...

Dat vind ik nou leuk: Axelle die ook eens een berichtje schrijft! Dat moet je maar eens meer doen!
Ik kan me inbeelden dat het niet zo fijn is om al je vrienden en vriendinnen achter te laten, en als je lieve grootouders hebt, dan wil je die natuurlijk tussendoor ook eens kunnen knuffelen! Maar ik ben er zeker van dat zij jou niet vergeten hoor, ook al ben je nu duizenden kilometers ver bij hen vandaan. En eerlijk gezegd: de meesten zullen wel stiekem jalours op je zijn: die Axelle die daar in het verre Amerika zit, en volop Engels leert spreken (en waarschijnlijk ook nog wel een woordje Spaans)... Geniet er van, meid!
Elke
(mama van een 11-jarige die in de loop van 2007 ook naar Amerika hoopt te verhuizen)

Anonymous said...

Leuk dat Axelle ook iets schrjft.
Axelle, ik weet uit ervaring dat je meer dan genoeg vriendjes en vriendinnetjes zult maken. Gelukkig maar, want anders heb je niemand om mee te spelen.
Veel plezier met al je nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.

Zoenen uit Nederland.
Peter en Inge

Anonymous said...

hallo axelle,ik lees dat je op vakantie gaat dus geniet ervan.
ook de groetjes aan peter en inge langs deze weg van mira en paul.

rarara wie was dat nu weer?