Sunday, August 06, 2006

Uitstapje naar Santa Monica

Zoals gisteren gezegd, zijn we vandaag tot in Santa Monica gereden. Da's maar een kwartiertje rijden van waar we wonen. We hebben er op de beroemde pier gewandeld, maar het was er een drukte van jewelste en dus besloten we al gauw om naar het strand te gaan.

Zoals Jessica en Bob gisterenavond aan Alain al lieten weten, komen in Santa Monica de "muscles people" bijeen om er wat "show" te kunnen geven van hun kunnen. En inderdaad, ze deden er acrobatie, sommigen leken bijna op apen zoals zij van ring tot ring (je weet wel van die ringen zoals bij sommige schommels) zich verder bewogen en dat louter op spierkracht. Was wel leuk om te zien!


Jessica en Bob waren dus ook van de partij en zij introduceerden ons bij het toch wel ietwat "speciale" publiek. Iedereen was echter supervriendelijk en Axelle mocht direct een hoelahoep van één van de kindjes uitproberen... zoals je kan zien op de foto's.
Blijkbaar komen ze dus allemaal bijeen elke zondag kort na lunchtijd tot zonsondergang... Bizar!
Thuisgekomen zijn man en dochterlief nog gaan skaten terwijl ik in mijn keuken iets lekkers aan het klaarmaken was. Ondertussen is dat ook al weer opgepeuzeld en zijn mijn twee rakkers naar het zwembad, waar ik hen nu ga vervoegen.
Dikke kussen en tot morgen of ...

1 comment:

Anonymous said...

Kristientje en co
zoals jullie was ik gisteren ook aan zee, 3 dagen zelfs. Maar na al dat overdreven weergeweld was het deze week héél wat minder. Afgelopen donderdag en vrijdag was er zoveel wind dat ik mijne nieuwe bril heb afgezet omdat ik vreesde dat hij anders gezandstraald zou worden. Ik zie dan wel maar wazig maar dat had ik er wel voor over. Zondag was dan weer wel een mooie dag met zo ongeveer 21 à 23°Cen in de namiddag een blauwe hemel. Ik moest dan onze Geert mee naar huis helpen (zij zijn een weekje in het appartement van de nonkel geweest) d.w.z. alle zware spullen naar beneden brengen en een deel in mijne auto steken want met zo'n klein babytje heb je veel mee te nemen. Gelukkig is Paul nog meegegaan want die ging eigenlijk een weekend zeilen met de nieuwe boot van de marinekadetten maar er was een elektrische panne en daardoor kan de boot niet gestart worden, dus hij mee naar zee. Best wel handig om alles te sjouwen. Ons Axelle die groeit precies heel veel want dat lijkt echt een grote te zijn zo naast hare papa. Wij gaan die niet terug herkennen binnen 2jaar. Ik probeer deze week eens langs te gaan bij je mama om ook eens te kunnen skypen.
kusjes
tante chris