Friday, July 27, 2007

2de postje van 27 juli: Boodschap voor de vrienden van Axelle

Dit postje is speciaal voor alle vriendjes/vriendinnetjes van Axelle die probeerden "bevriend" met haar te blijven via een zekere site: NETLOG.

Heel bewust heb ik ervoor gekozen dat Axelle niet op NETLOG een profiel zou aanmaken....

Het wordt ons hier allemaal een beetje te veel: msn, skype, bloggen, emails, chatten,.... af en toe nog vragen om lid te worden van andere "vrienden"sites.... vandaar het besluit: "neen, Axelle komt niet op NETLOG".

Dus beste Jasmine, Ines, Machteld en vele anderen waarvan ik niet te weten ben gekomen wie ze zijn (vermits de namen totaal niets met hun echte namen te maken bleken te hebben en ik alleen maar kon zien wie het was als we zelf lid zouden worden): "SORRY..."

Axelle is en blijft zeker en vast een goeie vriendin en heeft NETLOG daarvoor niet nodig. Hopelijk zijn jullie nu niet te ontgoocheld...

Willen jullie haar bereiken, dan kunnen jullie haar een mailtje sturen, of eens op de webcam komen tijdens het weekend (avond, vanaf 19u Belgische tijd). Zelfs telefoneren naar Amerika is helemaal zo duur niet meer als ik mijn familie mag geloven.

Tot hoors...

No comments: