Sunday, July 08, 2007

Zaterdagavond en zondagnamiddag

Zaterdagavond zijn we dus gaan wokken...
Héél gezellig, goed gezelschap en vooral lekker gegeten.
Je kon er vanalles eten: dim sum, sushi, gefrituurde hapjes, allerlei om te wokken, allerlei om te grillen en dan niet te vergeten de lekkere dessertjes.
We dronken er een lekker glaasje Pinot blanc bij... ik kreeg nog wat leuke verjaardagskaarten en cadeautjes (weeral!). Straks is mijn valieske nog te klein om terug te keren naar LA.

Aan iedereen die dus aan mijn verjaardag dacht (per sms, per mail, per kaart, per telefoon of "live") : BEDANKT voor de lieve attenties groot en klein!


Vandaag stond er dan weer een bezoekje op het programma. Deze keer was het bij Françoise en Wim, ook buren en vrienden van ons in Elewijt.
De kinderen speelden naar hartelust op de trampoline, speelden spelletjes binnen en buiten en verveelden zich geen seconde. Ook hier viel me weer op dat beide dochters er énorm gegroeid waren... Als je een kind 1 jaar lang niet ziet, is het ongelooflijk hoe ze opschieten!
Françoise haalde haar kookkunsten weer boven, maar spijtig genoeg blijk ik toch nog altijd last van mijn jetlag te hebben en heb ik hier in België heel wat minder eetlust dan in Amerika! Mijn buikje is dus al terug wat geslonken (goed!!!)...
We babbelden bij voor een gans jaar, dronken een lekker glaasje champagne en genoten van het zonnetje... Inderdaad, eindelijk weer eens het zonnetje op het appel!
Maar... om de dag goed af te sluiten, moest het uiteraard nog effe "regenen". Alle dagen moest ik toch zeker wat regen zien, kwestie van een voldoende grote voorraad te hebben om er in het droge California terug tegen te kunnen (haha).

No comments: