Sunday, July 08, 2007

Boodschap van algemeen nut

En nog snel effe iets waaraan ik nu denk...
Vanaf woensdagochtend kunnen jullie mij niet meer bereiken op het gsm-nummer dat ik hier in België gebruikte. Alle boodschappen die jullie dan nog versturen, zullen niet meer door mij gelezen worden.


Aan iedereen die ik niet kon bezoeken: Sorry... maar mijn dagen in België waren beperkt en uiteraard gaf ik mijn ouders de meeste tijd! Een jaartje vliegt echter zo voorbij, volgend jaar zien we elkaar weer... of eerder moesten jullie graag eens LA willen bezoeken.

Aan iedereen die ik wel bezocht: bedankt voor jullie hartelijk en warm welkom. Ook nog eens een extra woordje van dank aan Veerle die haar huis openstelde voor een bende wilde meiden, zodat Axelle de meisjes van het 4de leerjaar kon ontmoeten en een gezellige speelnamiddag kon hebben.

Kortom: Bedankt voor jullie vriendschap!

5 comments:

Anonymous said...

Da's heel graag gedaan, ik denk dat Lore d'er ook heel veel deugd van gehad heeft om Axelle terug te zien en te genieten van de Amerikaanse manier van afscheid nemen (toch zelle!!!). Langs deze weg ook van ons nog een heel gelukkige verjaardag (helemaal vergeten, sorrykens, ik las het nu juist op je blog) en een goeie reis gewenst. Hopelijk ook een schitterende vakantie in augustus. En we zien jullie zeker terug op de webcam en we zien al reikhalzend uit naar jullie definitieve terugkomst !

Anonymous said...

ja dat is veerle alleen niet die nu wacht of ik zou toch nog eens de plas moeten oversteken WIE WEET,alles wat we gadaan hebben deed deugd,morgen op de luchthaven zal het wat anders zijn een onbekende vriendin

Anonymous said...

tjei,tjei wie is die onbekende vriendin???
vanwege columbo!!

Anonymous said...

ja als ge denk dat gij colombo bent,ben ik de onzichtbare man of
vrouw(herrinert ge u die serie nog)morgen zal een onbekende u uitlaten met veel spijt,maar met een dikke knuffen en een goe gevoel u te kennen. Witse

Anonymous said...

hallo daar
dit is inspecteur VAN ZWAM
ik ben de verdachte personen op het spoor binne enkele dagen word mijn verslag vrijgegeven.
tot dan