Thursday, July 05, 2007

Nog wat nieuws van de laatste dagen

Maandag op bezoek geweest bij Alain's ouders.
Ook Julie, de dochter van zijn zus was daar. Wat is zij (net als alle kinderen hier trouwens) groot geworden op dat jaar!
En wat een spraakwatervalletje! Axelle en Julie speelden met elkaar, ik zocht mijn belastingspapieren bij elkaar die mee moeten naar USA en al weer veel te gauw was het tijd om door te gaan.

Axelle werd bij Dieter afgezet waar ze weer eens ging overnachten.
Dinsdagmiddag gingen we haar daar weer ophalen en in de namiddag nog even terug naar Mechelen, waar ik nog een factuurtje moest ophalen in de schoenenwinkel.

Dinsdagavond reden we naar onze vrienden Emma en John. Spijtig genoeg was John niet thuis (werken!), dus werd het een onderonsje tussen de vriendinnen en Axelle speelde met Amber Jade en Elliot.
Het werd een leuke avond en ik kreeg er al een mooi topje voor mijn verjaardag (dankjewel nogmaals Emma en John), eentje dat ik hier spijtig genoeg niet moet dragen vanwege het weer, maar dat in het warme California meer dan van pas gaat komen. We genoten van een glaasje wijn en van een lekkere jacuzzi... en zo vergaten we effe het slechte weer!

Woensdag was een "playdate"-dag voor Axelle. Zij ging van 's ochtends tot 's avonds spelen bij Lore, haar vriendinneke in Elewijt.
Ikzelf ging nog eens langs bij Monty en Rosette en in de namiddag nog even naar de Makro en naar de lingeriewinkel.

Ik had namelijk van onze vrienden Nadine en Kris een cadeaubon gekregen
"om in de USA de Belgische lingerie te kunnen promoten".
Kocht mezelf een heel mooi setje, waarvoor nogmaals dank aan de gulle schenkers, en hoop dat Alain er even blij met zal zijn als ik (hihi!). Nog effe geduld schatje!

's Avonds stond een bezoekje aan Antwerpen op het programma, gelukkig duurde dat maar een goed uurtje.

Axelle was ondertussen hier bij de buurkindjes gaan springen op de trampoline en was op haar hoofd terechtgekomen (op de trampoline gelukkig en niet ernaast!)... maar tegen dat ik thuis kwam was het leed al geleden.

Vandaag is het saunadag! Deze namiddag afgesproken in de sauna met Rosette, Monty en Mira en onze kinderen. Ik kijk er al echt naar uit... (nog 3 uurtjes volhouden Kristine).

En zo zijn er dan weer een aantal dagen voorbij gegaan.

Zoals jullie kunnen lezen is mijn agenda goed gevuld. Uitrusten zal in LA moeten gebeuren!

1 comment:

Anonymous said...

ik vond het echt een ontspannend namiddagje in de sauna.
veel getetterd,gezweet;en natuurlijkl lekker gegeten.
een dagje om volgend jaar te herhalen .
mira.