Saturday, July 07, 2007

Vrijdag 6 juli

Vrijdagnamiddag had ik om 15u afgesproken op de Groenplaats in Antwerpen met Inge en Peter, onze Nederlandse vrienden.
We zien elkaar niet vaak, maar telkens is het een even gezellige samenkomst... zo ook nu.
Vanwege het fantastische weer (lees: stormachtige wind, regenbuien, koude) besloten we het eerste beste etablissement in te duiken en er niet meer uit te komen...
Bij een "bolleke", een capucino, een kopje koffie en later een lekker bord gevuld met heerlijke scampi's werd er weer voor een heel jaar bijgebabbeld.
Ook kreeg ik alweer een cadeautje voor mijn verjaardag... een heerlijk geurende Mexx bodylotion. Axelle werd verwend met een mooi armbandje.
Beste vrienden: bedankt voor de fijne namiddag! Ik ben blij dat jullie tijd maakten om tot in Antwerpen te komen en ik hoop echt dat jullie het nog tot in LA maken!

Vandaar ging het richting Waarloos waar ik Axelle ging oppikken om mee naar Sonja's huis te rijden in de buurt van Haacht. Sonja had namelijk een vrouwenavondje georganiseerd (iets dat we al jaar en dag doen ieder op z'n beurt en waar we lachen, soms ook wel eens een traantje wegpinken, maar vooral waar we onszelf kunnen zijn!).
Linda, Bianca en Caroline waren allen aanwezig en Axelle speelde met Isaura en Romi, de twee andere meisjes die er waren.

Er werd uiteraard veel gebabbeld, Sonja trakteerde ons op lekkere hapjes en de champagne vloeide rijkelijk.
Als extraatje kreeg ik ook nog wat verjaardagscadeautjes: een goede verzorgingscrème, een mooi boekje "Cattitude" (dat had ik in LA op de bookfair al in handen gehad en dus was dat precies telepathie) en een klein flesje champieter (njam)...

De avond vloog weer zo snel voorbij en voor ik het wist was het dus middernacht en dacht ik tijdens het naar huis rijden in de wagen eraan dat ik : VERJAAR...

No comments: