Thursday, July 12, 2007

Nog wat foto's van onze vakantie in België

In België had ik veel problemen om mijn foto's op de blog te krijgen... vandaar, met enige vertraging.

Axelle en Dieter: dikke maatjes. Voor beiden een "gelukkig" weerzien en een "moeilijk" afscheid. Deze foto gisteren op de luchthaven getrokken. Daaronder een foto van ons "afscheidscomité".








Axelle speelde ook enkele keren met haar nichtje Julie...
Wat een "vlotte" meid is dat geworden. Helemaal niet meer verlegen en een goeie babbelaar. Héél leuk als je kinderen na 1 jaar terugziet en dan kan vaststellen dat ze zo gegroeid zijn!






En wij gingen op bezoek bij vele vrienden.... Jammer genoeg had ik niet altijd mijn fototoestel bij... Maar bij Françoise en Wim dus wel. Axelle wilde trouwens ook absoluut een foto met vriendinnetje Sofie. Hieronder dus eerst de mama's en dan de dochters.






Uiteraard moest ook Arno mee op de foto... en ook hier klikte het nog altijd goed! Arno was die avond wel héél moe, want hij had een volleybalkamp gehad en was een beetje laat opgebleven de avond ervoor. Toch nog proficiat dat je zo goed je best hebt gedaan op het kamp Arno!





En nog maar eens met Dieter.... "Zou hij dan toch nog ooit mijn schoonzoon worden???"





Vermits mama zo van haar jetlag wist, kwam meter Nancy met Ivan zelf langs bij oma, waarvoor dank meterke!





En we vierden, samen met de hele familie, de eerste verjaardag van Kasper. Hieronder op de foto met mijn mama en zijn oma (mijn tante Chris). Vervolgens een foto van mijn nichtjes Hélène (links) en Laetitia (rechts) met hun wederhelften. En uiteraard was ook mijn grootmoeder "Moeke" op dat feest aanwezig. Zij heeft me beloofd dat ze volgend jaar in een even goede gezondheid me in België gaat verwelkomen, en daar reken ik op. Verder op deze foto mijn tante Mieke en haar man Albert.








Uiteraard moest Axelle eens met haar opa op de foto...




En waar ik ook wat foto's heb van getrokken is van onze tuin in Elewijt... Menslief zijn al die planten gegroeid! En de bomen zijn opgeschoten, ongelooflijk. Alleszins bedankt Wim en Manja (de huurders) voor de goede zorg voor huis en tuin...





En dan rest er me verder niets anders dan te zeggen: BEDANKT IEDEREEN. Jullie maakten mijn vakantie in België "zonnig", want op het goede weer heb ik niet echt kunnen tellen. In ieder geval hebben Axelle en ikzelf met volle teugen genoten van deze bijna 3 weken in Belgenland. Het was fijn om te zien hoeveel goede vrienden wij hebben in België en dat die vrienden ons helemaal niet vergeten zijn, want uit het oog is voor sommige mensen ook uit het hart. Gelukkig was dat hier zeker niet het geval.
Het afscheid was weer moeilijk. De douanier in Zaventem zei me: "Precies een moeilijk afscheid hé madammeke". Net de woorden die ik nodig had om nog maar eens een waterval aan tranen te produceren. Maar... gelukkig bestaat de webcam, de mail, de telefoon, de post... en is communicatie dus helemaal niet zo moeilijk.

Na 21u onderweg zijn, zijn we dus terug in Marina del Rey, waar het zonneke wel heel fel schijnt. Stikkapot, dat nog wel, want Axelle haalde me al om 6u deze ochtend uit bed omdat ze honger had. Seffens wordt het dus relaxen aan het zwembad en vanavond een "luiewijvenmaaltijd" vrees ik.

Morgen komt mijn ventje terug uit Boston, hij liet ons een mooi kaartje na op tafel en een superproper en opgeruimd appartement. Ik hoop tegen morgen alles aan de kant te hebben (want nu is het nog een beetje slagveld met die valiezen).

Axelle heeft al haar eerste vriendinnetje over de vloer en seffens gaan ze dus zwemmen: zo is dus de Amerikaanse zomervakantie nu officieel begonnen voor ons!

1 comment:

Anonymous said...

wij danken jullie omdat het weerzien heel leuk was.
we hebben ervan genoten.
een prettige vakantie in LA gewenst.
mira en dieter.xxxxxxxx