Sunday, July 29, 2007

Een postje van Axelle (dit is de 3de post van zondag!)

Ik kan niet wachten tot het vrijdag is want dan komt mijn peter naar America.
Vrijdag ga ik ook een highschool musical optreden doen met maia en nog andere vriendinnetjes.
Als mijn peter hier is dan gaan wij met een camper naar ergens .
We gaan daar mischien beren zien en dat gaat niet leuk worden echt waar .
en dan gaan we moeten rennen of dood spelen zo als dit heeeeeeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!!!!!
we gaan ook zwemmen maar als ze toekomen gaan we eerst eten dan slapen en de volgende dag BBQ dan gaan ze een paar nieuwe mensen leren kennen.

DE ZEE
ik en mama hebben gefietst en papa is met de auto geweest .
we gingen naar de zee, papa is gaan surfen en ik had met susan geboogieboard.
dit is een foto van ik aan het boogieboarden



No comments: