Tuesday, July 24, 2007

Summer camp: HIGH SCHOOL MUSICAL

Axelle zit sinds gisteren elke ochtend (tussen 9 en 12) op zomerkamp en dit nog tot en met 3 augustus, de dag dat onze vrienden Nadine, Kris en zoon Arno hier toekomen.
Die "High school musical", da's hier wel iets heel gekend, wij kenden dat natuurlijk weer niet. Axelle wel want die kijkt veel naar Disneychannel en daar wordt volop reclame gegeven want "The sequel to the Disney Channel's popular 'High School Musical' airs Aug. 17."

Axelle's vraag was trouwens: "Wij zijn toch wel thuis zeker op 17 augustus?". Tot onze spijt moet ik zeggen van niet, want dan zijn wij op RV-trip met onze Belgische vrienden. Maar ik ben zeker dat ik wel één of andere goede ziel hier zal vinden, die dit wel zal opnemen op dvd voor ons.

Toen Tamzen, mijn vriendin, hier dus zei dat ze een zomerkamp aanbood waar de kinderen de muziek en de dansjes van die film leren, was ons Axelle niet meer te houden.

Het kost ons een pak geld, maar... ze gaat graag en is erg enthousiast. Dus zijn onze centen goed geïnvesteerd, niet?

Vandaag had ze de teksten mee van de liedjes en thuisgekomen begon ze dus volle bak te oefenen... waarvan mijn ouders getuigen waren op de webcam.

Ze moeten allemaal trouwens goed oefenen, want op 3 augustus om 11 u geven ze een voorstelling voor ons, de fiere mama's en papa's... Ben eens benieuwd en uiteraard ga ik daar weer wat filmpjes maken!

Zo overbruggen wij dus de laatste weken naar de aankomst van "Peter Kris" en familie, waar ons Axelle zo erg naar uitkijkt (en wij ook). Ik maak gebruik van de vrije ochtenden om te gymen, te kuisen, te strijken, boodschappen te doen.... en zo meer... allemaal dingen dus die Axelle minder leuk vindt!

Meer over de "vorderingen" van dit muzikaal project, later op de week...

No comments: