Thursday, July 20, 2006

Een speciaal woordje van dank

Heb hier nog net een "comment" van mijn buurvrouw, Rosetteke, gezien.
Awel, hierbij: een speciaal woordje van dank aan onze allerbeste buren (betere bestaan er gewoon niet (en al zeker niet hier in Amerika, want onze buurman heeft een grote groene doek tussen onze twee terrassen opgehangen toen Alain hier in juni alleen verbleef)!

Rosette heeft in deze tropische Belgische hitte de achterkant van ons tuinhuis gesapt!
En dan spreek ik nog niet van alle andere dingen die zij en haar Monty voor ons hebben gedaan tijdens de voorbereiding van onze verhuis. Ze hielpen ons bij het demonteren van meubelen, het verhuizen, de opkuis zodat het huis netjes zou zijn voor Wim en Manja (hun vanaf morgen nieuwe buren).

Voor allen die een handje toestaken, maar dus in het bijzonder ook voor mijn fantastische buren (die ik notabene heel erg mis hier in LA) : HARTELIJK DANK. (zonder jullie hadden we het zeker niet gekund)

Dankjewel ook aan mijn mama voor alle hulp die ze ons bood bij het opkuisen, maar ook bedankt dat Axelle bij haar en papa kon blijven terwijl wij druk ons huis aan het legen waren. Ook een woordje van dank aan papie en aan Frank die ook hebben verhuisd... En ik hoop dat ik niemand vergeten ben(?).

Ziezo, dit gezegd zijnde is het (ik word er door Axelle aan herinnerd) tijd om te lunchen... en ons klaar te maken voor een zwemmetje! Groetjes...

No comments: