Tuesday, July 18, 2006

Laatste avond in België en eerste fotootjes LA

























De laatste nacht in Brussel in een hotel nabij de luchthaven doorgebracht en daar is dan ook meteen ons laatste fotootje in België getrokken!
Verder een fotootje van het zicht dat we hebben vanuit ons optrekje, een fotootje van onze terrasset (onze 1ste aankoop) met bijhorende 1ste lunch en Axelle die zich in het zwembad aan het uitleven is met Amerikaanse kindjes.

BEDANKT VOOR DE TALRIJKE MAILTJES DIE JULLIE MIJ STUREN... ik probeer ze echt te beantwoorden hoor, maar heb even geduld als je niet direct wat van me hoort!


See you all....

2 comments:

saskia said...

Amaai

wat een groot terras en een mooi uitzicht. Je dochter zal daar precies snel vrienden maken. Ik ben wel benieuwd of het weer in de winter ook nog goed genoeg is om in het zwembad te kunnen. Allesinds lijkt het mij tof om zelf ook toegang tot een te hebben.

Saskia

Anonymous said...

als dit toekomt bij jou dan weet ik of ik het juist heb gedaan.
volg dagelijks jullie evenementen en las ook dat jullie al een bijeenkomst hebben van Belgians in California
Have fun!