Friday, September 01, 2006

Ons warm nestje




















Omdat we nu min of meer gesetteld beginnen te geraken in ons flatje, wil ik jullie niet onthouden van hoe het er hier nu uitziet bij ons.
Ongetwijfeld zullen jullie veel spullen van IKEA ontdekken in onze living, behalve dan de eetkamer die van West Elm komt.
We hebben ook al 1 schilderij van Mammie (Alain's mama) omhoog gehangen op een centraal plaatsje boven onze "sectional", zoals jullie op de foto's kunnen zien. Voor de overige schilderijen die we van haar meekregen, moeten we nog kaders gaan kopen.
Ook uiteraard een fotootje van het terras waar we heel veel tijd doorbrengen...
En wie weet... als jullie op bezoek komen, kunnen jullie de rest van ons flatje ontdekken...
Groetjes uit Marina del Rey

9 comments:

kastelke said...

Mooi!!!

Anonymous said...

Ziet er echt tof uit!
Leuk en fris!
A real home.....

Gr, EMMA

Anonymous said...

Vooral dat vlaggetje! ;)

Peter en Inge

Anonymous said...

of dat nu van ikea komt kan ik zo niet zien. Het ziet er alleszins wel licht en zonnig uit maar dat kan natuurlijk niet anders met de zon die daar altijd schijnt. Ik zou in dat flatje ook opgewekt worden. Hebben jullie zo een flat-tv staan en zo ja welke en welke stations ontvangen jullie daar (waarschijnlijk via sateliet)
Kristientje wilt ge mij eens via e-mail je telefoonnummer bezorgen maar met alle mogelijke voorvoegsels bij dan kan ik je ook af en toe eens bellen.
kusjes van tante chris

kristine@BackinBelgium said...

Voor ons Rosetteke: JA dat komt zeker en vast mee naar België... uiteraard om er in te "hangen" en zeker om samen nog véééél glaaskes wijn te drinken. Tot chats...

Voor ons Chrisje: komt eraan!

Anonymous said...

kristientje in je e-mail spreek je van 'nutcase' maar dat woord versta ik nu echt niet. Leg dat op je blog maar eens uit zodat wij analfabeten dat ook verstaan want wij zij al mee als je van een salon spreekt maar ik heb nog nooit van nutcase gehoord. Weet ge wat het voordeel van je blog is? Ik kan door al dat mailen en bloggen terug veel beter typen en ja hoor met al mijn vingers en blind, goed hé. Zeg maar die TV kost nu bij ons ook maar zoveel meer hoor; daar is de laatste paar maanden wel heel wat van de prijs af gegaan. Paul zal wel hééééél jaloers zijn op je ventje als die zo vaak kan gaan zeilen. Moet hij ook maar naar ginder verhuizen zeker. Wens hem van ons maar heel veel zeilplezier en niet teveel zeeziekte want dat kunt ge nooit voorspellen .
Kusjes van tante chris

Anonymous said...

Hello! Ik heb net jouw blogje ontdekt. Leuk! Ik ga jouw avonturen ginder zeker blijven volgen!
Jullie flatje ziet er al heel gezellig uit. Leve IKEA!
groetjes

saskia said...

Kristine,

dat is een leuke zetel. Die moet ik binnenkort nog eens komen uitproberen. Wij zijn dus veilig toegekomen, maar de eerste weken zal het wel weer druk zijn. Als het iets rustiger is en we een paar stoelen hebben, zullen we jullie eens uitnodigen.

Anonymous said...

heel gezellig, dat moeten we eens in't echt bekijken :-)

Bianca