Monday, September 11, 2006

Tweede schoolweek

Goedgemutst vertrok ze naar school, onze flinke dochter.
Haar gezichtje werd echter overschaduwd toen bleek dat haar leraar, Mr Bax, er vandaag onverwacht niet was.
Ik vroeg aan Erica, een van haar vriendinnen, of ze de mevrouw kende die Mr Bax moest vervangen. Haar antwoord was dat zij die vervangjuf niet aardig vond.
Ik dacht direct: "ai ai ai... dat beloofd niets goed voor vandaag".
Hoewel ik vanalles te doen had: alles opkuisen, boodschappen doen... bleef de hele ochtend die vervangjuf in mijn hoofd spelen.
Eigenlijk verwachtte ik me aan het ergste.

Groot was dus ook de opluchting toen ik een lachende en met de armen zwaaiende Axelle zag komen aanlopen.
De juf bleek zelfs erg lief (volgens Axelle), want ze had haar goed geholpen en ook tegen mij was deze dame erg beleefd en vriendelijk en gaf me uitleg over wat er vandaag geleerd was op school.
Op weg naar huis vroeg ik Axelle of ze de juf een beetje leuk had gevonden en ze zei me van wel. Toen ik haar dan zei dat Erica deze juf niet leuk vond, kon ze dat haast niet geloven...
Zo zie je maar!
Dit was dus een hele dag "ongerustheid" voor niets!


Ah ja... gisteren Belgen leren kennen en dan nog wel hier aan ons zwembad in Mariners Village.
Het betreft Greta, die al 18 jaar in Californië woont en die op bezoek was bij een goede vriendin van haar die hier dus in Mariners Village woont. Greta's zoon was er ook bij en ook zijn dochtertje Kylie. Kylie sprak spijtig genoeg geen Nederlands, maar dat belette de 2 meisjes niet om leuk met elkaar te spelen. Kaartjes werden uitgewisseld en ongetwijfeld komen er nog speelmomenten tussen die 2.
Greta heeft haar eigen schoonheidsproductenlijn gelanceerd en doet ook facials. Onder haar klanten oa Leonardo di Caprio.
'k Moet dus misschien ook maar dringend eens voor een "facialeke" gaan, kom ik misschien nog een of andere filmster tegen!
Wat de prijs betreft: no idea! Maar goedkoop zal het niet zijn vrees ik. Wat de producten zelf betreft, je kan ze via het internet kopen. Misschien moet ik er maar eens enkele uitproberen... dat valt nog binnen het budget.
Voor de liefhebbers: www.facesbygreta.com

No comments: