Saturday, September 09, 2006

Tijd voor ontspanning

Omdat ik nu alle dagen alleen thuis ben, vond ik het hoog tijd dat ik me wat in het sociale leven zou gaan storten...
Zo gezegd, zo gedaan... ik ben me dus vandaag gaan inschrijven voor een cursus "belly dancing fitness"... da's dus al buikdansend fitnessen!
Eerste les: nu vrijdag aanstaande om 9u00.
Ik zal dus nog tijd hebben voor 1 kopje koffie bij Starbucks nadat ik Axelle aan school heb afgezet en dan is het "hop naar de les".
Ik ga deze lessen volgen bij de mama van een vriendinnetje van Axelle die een Art School (www.tamzens.com) heeft voor kinderen en mama's waar je allerlei toffe dingen kan gaan doen. Het is maar een goede 5 minuten rijden van bij ons, dus dat valt heel goed mee.
Wanneer Axelle ook beter Engels zal kunnen, zal zij hoogstwaarschijnlijk ook wel 't een of 't ander daar gaan volgen... want er komen daar heel veel kindjes (en hun mama's) van Coeur d'Alene http://www.lausd.k12.ca.us/Coeur_D_Alene_EL/ (de school waar zij naar toe gaat).

Uiteraard krijgen jullie vanaf volgende week "verslag" over hoe het buikdansen me afgaat... kan bijna niet wachten tot het zover is.
En wie weet kunnen we zo nog wat kilootjes kwijt spelen?!

En wanneer Axelle het makkelijker begint te krijgen op school, ben ik ook van plan om terug avondschool te gaan volgen... maar dat is dus nog even geduld hebben.

2 comments:

Anonymous said...

Kristientje als gij goed oefent denk ik dat Paul je binnen 2 jaar vraagt om op zijn voet-congres te komen buikdansen. Ge weet toch dat hij daar ne groooote fan van is.Maar daar moet ge toch wel een klein beetje buik voor behouden denk ik, alhoewel dat dat dan geen vet maar spieren zullen zijn. Ik denk verder dat ge ook nog wel wat telefoontjes zult krijgen, want nu ik de spits heb afgebeten zijn er nog wel kandidaten die je eens zullen bellen, tof hé. Kusjes aan jullie drietjes van tante chris

@nn said...

Tof, dat is nu het voordeel van wat meer in't stad te wonen, er zijn veel meer mogelijkheden, bij ons blijft het aanbod redelijk beperkt. Succes, 'k ben nu al jaloers.